back on track

hejsan
Sitter hemma i lugn och ro. Lite fix dag idag, lärt mig hur man lägger in bilder från nya telefonen, fixat musik, badat och tagit de hyffsat lugnt. Glömde berätta att jag gjort nya naglar. fick det av pappa i födelsedagspresent, samt telefonen då.. Tok nöjd!! Skönt att träffa tjejerna i klassen idag igen, saknar dom enormt under helgerna, NI GÖR MIN SKOLDAG BRUDAR..efter skolan gick jag, olivia,bella, lina och fikade på waynes. Åt en kanelbulle, muums! olivia åt världens godaste wrap. skojar inte, fyfan va god den va haha. prova den, var kyckling eller nått i den!! Nu ska jag fixa lite bilder tror jag och sedan ta något att äta och chilla framför tv:n .. smsa lite med nån rolig människa också kanske! Så smsa för fullt nuva , har inget bättre för mig. O juste, hade ju sån tur i morse när jag åkte från pappa så jag fick skjuts därifrån, ca 10 mil. För en arbetskompis till honom skulle hit ! TUR


 naglarna dårå, dock finare i verkligheten

 bild från helgen
 underbara hugo ♥



 skolan idag, ja o kära olivia! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0