Everybody dance and swep and yeah

sitter på historian nudå. Vi pratar om nått seminarium som vi ska göra, vi ska prata om farsoterna?! haha. ingen aning men tydligen sjukdomar eller något. Vi ska iallfall se en film nu om digerdöden och pesten, eller om de va samma sak hehe. Ganska chill dag idag , film på svenskan oså. Efter skolan ska jag jobba också, precis som igår .. sålde ju 3 igår. Hyffsat men lite missnöjd på mig själv ändå! Ska kolla på filmen "kim novak badade aldrig  genesaretssjö! inget bra film enligt mig, sett den förr. men vi har ju läst boken och ska även se filmen, sett den hemma och även i vår förra skola så ja. men men . nu ska vi kolla på filmen om sjukdomar och smittor. Hejpa

 vill ha sommaren tillbaka, de fina sommarkvällarna!

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon, vad göres? :)

2010-10-21 @ 09:02:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bovik ser jag. Härliga dagar!

2010-10-22 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0