good girls goes bad

YES! jag sålde 3!! st idag. Christian pratade med mig innan och sa att jag jobbat 10 timmar och bara sålt 1 enda sak , den saker gick inte igenom i ljudfilen tyvärr så jag var tvungen att sälja minst 3 saker idag för att få jobba kvar , och jag klaaaarade det! f*n vilken tur man har ibland asså, en person sa nej hela tiden men till slut insåg hon att det var ett bra erbjudande jag hade till henne så hon köpte! Det var en väldans tur för henne , löna sig både för henne och mig! TJOHO , överlycklig kan jag säga er haha :D nu sitter jag och äter hamburgare hemma , gott gott, pratar lite med amanda  som även ska jobba på samma ställe som mig. så vi blir kollegor nudå , asnice!
Äsch ska inte surra massa trams nu utan ville bara berätta hur j*vla glad jag är och hur gott jag "borde" sova inatt med tanke på mitt humör(som om det spelar någon roll), nej nu får jag önska er sov gott så hörs vi antagligen imorgon om inte mer ikväll . kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0