I will always love you

Kom nyss hem ,efter skolan åkte jag till jossan och var där ett tag. Sedan åkte vi ner på stan för det var meningen att jossan skulle göra skor oh jag och nicke skulle käka men blev inget av de. men jossan köpte en parfym ist! Sedan tog vi bussen hem ,spelade buzz och guitar hero haha!!! Äger ju på det jag..hmm. eller?! Efter det kom rille så skjutsade han oss till max, nicke och rille åt, rille bjöd de som ville ha men jag tyckte det kändes alldeles för elakt så jag åt inget.. Carro ångrade sig efter ett tag så hon åt hon med. När de käkat skjutsade de hem mig . Så nu sitter jag här, Trevlig dag som fan, saknat dom så in åt helvete!! ♥

 jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0