if we ever meet again

hej mina älsklingar, de är som så att imorgon är det två lektioner, idrott och engelska sedan slutar jag . Då bär det av hemåt sedan tar jag tåget hem till min pappa .. Han bor cirka en timme härifrån .. Så under helgen blir det antagligen inte några inlägg eftersom att jag inte tar med mig datorn och pappa kommer antagligen inte vilja att jag sitter med datorn under den korta tid vi ses så ni får alltså stå ut till söndag kväll .Funderade även på att jobba mellan 14-20 på söndag men blir nog inget av med det .. Ska bli kul att träffa pappa faktist, var ca 3 månader!! sen så det är länge sedan sist. Ska ju även träffa lille bror .. ska bli kul . men hinner nog slänga in ett inlägg innan jag åker imorgon, KISSES

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0