Now listen to me baby

Tjeeeena
kom till skolan för ett tag sen , alajandra kom och frågade varför jag gick ifrån matten igår, Tatiana hade placerat mig längst fram, ensam framför katedern och hon kan GLÖMMA att jag tänker sitta ensam där framme! Så jag och amanda gick och käka istället vi. nu sitter jag på samhäll. är lite smått stressad för har prov imorgon och kan typ ingenting! Dessutom så har vi spanska imorgon OCH svenska. Jag ska ju till call up efter skolan på en kurs så kommer inte hinna plugga så mycket. men jag gör mitt bästa!! Kommer hem runt halv 10 .. eftersom att kursen slutar kl 21.00. Kanske hinner slänga in ett annat inlägg innan om ni har tur. kisses

 hade ingen bra bild så fick bli den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0