Only action brings ideas to life

Tjenixen, mötte nyss dennis och lånade ut pengar tills fredag, snäll som jag är!
ligger i sängen och tittar runt lite. har ju så svårt att sova så är ju vaken halva nätterna haha, synd de. sjukt skönt att sova och behövs nog. för skola,möte och jobb imorgon så mycket på schemat. ska även hinna klämma in nått blogginlägg också. fullt ös ska det va, i helgen bär det av upp till pappa också så kommer jag ifrån stan under helgen . kanske behövs, vet inte riktigt men ska bli kul att träffa honom och hugo igen och göra nånting. ta igen den tid vi inte träffats på. inte sett han på några månader. Behöver väl en pappa att prata med ibland också tror jag! Fast de beror på vad man har för pappa också ,min är väl bra nu, men har inte alltid varit den bästa ! men ska se för stunden och nu är det bra så , äsch nu pratar ja bara massa trams som ingen fattar något av va? aja nog om det . nu ska jag väl starta en film eller så och försöka vila iallafall.behöver vara utvilad imorgon,godnatt bitches
 alltid vetat att de är nått speciellt med mig ;) kolla bara här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej. =)

Då lägger jag till dig på favoriter. =)

Haha, jag är också vaken halva nätterna...ibland...

2010-10-12 @ 10:35:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0