what if god smoke cannbis

sitter på samhällen nu. Slut på politik snacket nu som tur är! usch! okej , det har med samhället att göra men det behöver inte vara överdriver mycket snack om det. Som vi hade valet nyligen var det bara snack om politik hela september, sedan började vi prata om det i skolan så man blir less som f*n! Nu ska vi tydligen börja prata om mass media och grejer.. får väl se om det blir roligare iallafall ;d, just nu sitter lina och jag och amanda och gör ett arbete om barnmisshandel, orsaker, åtgärder, konsekvenser osv! Förstår inte , verkligen INTE hur man kan misshandla sina barn, sitt eget kött och blod Vi har håltimme senare så jag skriver väl nånting då ..!! Sedan efter skolan ska jag och joana gå och sätta oss nånstans och prata lite och kanske möjligtvis plugga. Jag har ju spanska prov imorgon som jag inte pluggat alls till så borde antagligen göra det! det var väl inget mer med det så vi hörs sen bitches pussss


mandiee


 lina

 

Kommentarer
Postat av: Lina

vad har hänt med mitt ansikte? :P

2010-10-14 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0