you can call me manboy

tjeeeeeena , sitter och kollar på dansfeber och myser lite bara. lördagsmys idag vettni !  Just nu är det nån som sjunger eriks saades manboy! haha , så fult när killar klär ut sig till tjejer o grejer.. mamma känner även nån tjej som dansar där.. haha .. ska väl fortsätta kolla sen ska vi kolla film. ♥ minou ligger och är asförbannad eftersom att hon inte får mer vatten och hon behöver kissa osv. kommer på nya saker hela tiden. så fick flytta henne till ett annat rum för orkar inte höra henne.. hon ligger fortfarande och skriker för full hals. skrikit i en halvtimme nu ... hur orkar en så liten ta i så mycket. förstår inte haha. men men , nog om det. . nu ska jag kolla klart. pussN

 hon kan ju vara underbar med ,......IBLAND!
 



Kommentarer
Postat av: becca

naaaww söt bild emmis<33

2010-10-09 @ 23:44:16
Postat av: Anonym

Dansfeber är riktigt roligt att titta på. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 12:04:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0