you can´t say how much I love you girl

Vaknat nudå.  sitter på historian med per erik.. asså det är verkligen så att imorse när jag vaknade funderade jag starkt på att skita i första lektionen och ta en liten sovmorgon , var så sjuukt trött vill säga. Nu ska vi redovisa våra frågor till filmen korpen flyger. usch. verkligen gammalmodig film! Idag händer inte så mycket mer än att jag kanske ska vara med jossan ikväll men innan det behöver jag verkligen plugga för vi har idrotts läxförhör på muskler imorgon. jag är väl inte bäst på det. Dessutom så ska vi läsa 100 ca i en bok så det är inte kul alls. Det var egentligen till idag . men  nej vafan hejdå

 väldigt otydlig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0