you were my dream, my world

hej älsklingar . Sitter hemma och lyssnar på musik. Inget jobb idag vill säga. skönt det. men skulle vara kul att tjäna så mycket pengar som möjligt till sommaren iallafall. Idag vet ja faktist inte riktigt vad som händer, har josefine tid blir det att träffa henne en stund senare men det vet man aldrig . Annars blir det kanske lugn och ro idag när jag inte jobbar oså. Alla får smsa då så kanske vi kan göra nått, tihi. Skolan idag gick bra(förutom att min f*cking skoldator har ballat ur totalt så internet funkar ingenstans), skulle göra spanska prov och det kändes ganska okej faktist. aja nog om det, jag saknar alla. inte blivit av att träffa nån för så mycket annat i mitt liv just nu . Kanske även en eventuell flytt på G så. ! men hör av er så ska jag fixa det för , behöver det

mina läppar e blå,javet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0