Den sanna världen

Varför är folk så jävla blinda? Hur kan killar bete sig som svin , och vi tjejer märker ingenting? Eller förtränger vi det bara ? Kan dom verkligen bete sig hur dom vill ?? Har man flickvän ska man väl fan hålla sig till henne eller tycker ni annat? När en uptptaget kille skriver att man ska komma dit och kolla film , hur fan ska man tänka då? Om jag har rätt så tänker killar helt annat med orden "kolla film" . Jag skulle slå ihjäl min pojkvän om det var så att jag ens fick veta att han skrev sånt till andra brudar. Man visar respekt mot personen man säger att man älskar, duger det inte med en person.Då har man inte ett förhållande, så är det bara! punkt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0