Det blir aldrig som man tänkt sig

Godmorgon, sitter i skolan nujaa på samhällslektionen, morgan står och pratar om politik och hur vi röstade på vår skola! Tror han sa att de Röd-gröna ledde , SD fick 5% osv. Vad tycker ni om att SD kom in i riksdagen?är det verkligen så rasistiskt som alla säger? eller handlar det mer om att folk överdriver? nej jag vet faktist inte ,men kan inte tänkta mig att partiet fungerar likadant som för 20-40 år sen då man sprang runt och lekte hitler.
Men men, inte så insatt faktist.. Ville bara veta eran åsikt :)


                                   
Alla håller nog med mig när jag säger att det är väääldigt mycket diskussioner om detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0