Kom änglar

vad vore lilla jag utan mina underbara vänner som står bakom mig och tar emot mig när ja faller? hade jag inte haft dom hade jag legat där på backen. Inte orkat ta mig upp. Att veta att mina vänner finns där bakom mig är det som får mig att orka stå på benen!! Tack! Ni vet precis hur mycket ni betyder och jag försöker visa det så gott jag kan. Jag är inte världens bästa vän och jag gör mina misstag , men jag försöker och det tycker jag är huvudsaken. Jag beter mig inte illa , om de inte behövs . Jag vill iallafall att ni ska veta hur mycket det har hjälpt mig att bara veta att ni finns där ute för mig, om något händer . Det är därför ja sover tryggt om nätterna.

    

Kommentarer
Postat av: hanna

åå va ja tycker om diiig

2010-09-20 @ 22:04:26
URL: http://hgrohp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0