pengarpengarpengar

Snart ska mina pengar komma, men när ? ska inte det vara idag ? nej jag är nog lite blond ändå som många säger hehe. Idag var de skola också, duktig som man är! Jag klarar skoldagarna tack vare mina fina vänner , amanda, viktor,jenny lina osv. vad vore en skola utan trevliga människor och bra sammanhållning i klassen. inte mycket I guess. Inte många lektioner idag eftersom vi började klockan 11 och slutade lite innan 3. Efter skolan hade ja väntat mig att josefine skulle höra av sig, men det blev ju ändrade planer. Träffade på nicke på bussen och satt och prata lite med honom. En ganska bra kill kompis. När ja kom hem satte jag mig och kollade på ; främmande fågel . Jag hann bara kolla ett avsnitt innan nicke smsade och sa att jag kunde möta han vid ica så kunde jag ju vara med honom och caroline.. :) så vafan, roligare än att sitta hemma ju.. Men caroline satt vid datan haha, sötan då., så var bara nicklas vid ica. handlade lite gott sedan åkte vi hem till carro och kollade på 2012.Vid halv nio tog ja bussen (3 hållplatser) hem. Lat som jag är.Min dag har varit ganska trevlig ändå den. Imorgon ska jag tydligen vara barnvakt åt syrran också. kram alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0